Mina Naglar - Orange Glitter & Blommor

Kom hem från jobbet lite i elva nu ikväll. Tittar just nu på en av mina favorit filmer, nämligen Bodyguard som går på tv just nu :) Men nu tänkte jag skriva lite om min nageldesign. Jag gjorde ju en nageldesign i dag innan jag skulle till jobbet och den blev helt ok. Testade mitt nya orangea nagellack och färgen är riktigt fin. Det blev iallafall orangea tippar som ni ser och sedan lite glitter över det och en blomma med en gul rhinestone i och så avslutade jag med tre små dots.

Jag vill också tala om att jag i fortsättningen
(om jag kommer ihåg vill säga^^) kommer sätta mitt namn någonstans i bilden som jag publicerar här i bloggen. Ni ser här nedan på dessa tre bilder att det står Style By Jouline lite suddigt någonstans. Varför jag gör detta är för att det finns människor som snor bilder. Och det är så fruktansvärt tråkigt. Varför sno en av mina nageldesigner och säga att man gjort dom själv när man inte har det. Men nu vet ni iallafall. Men detta kanske inte ens hjälper vad vet jag?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW så snygga naglar du gjort. Verkligen jätte jätte fina :D och ja det är riktigt tråkigt med människor som snor bilder. Dom har ju inget liv. Hoppas dom inte tar några mer bilder av dig.

2011-06-25 @ 12:55:26
Postat av: Mammi

Ååååå.....så fina naglarna blev, det är ju nästan min färg som jag gillar särskilt blomman (aprikos) du får måla Mammis naglar mä ......Kram

2011-06-25 @ 16:41:37
Postat av: Johanna

Sv: Tack :D Jättefina naglar du gjort också!

2011-06-25 @ 18:36:15
URL: http://johannoo.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj så fina naglar. Tänk om man var så duktig som du är på att göra naglar. Jätte fint!

2011-06-25 @ 20:40:45
Postat av: Anonym

Första jag tänkte när jag såg bilderna : omg så fina haha råka skrika ut det lite heheh

. E blommorna målade av dej? Eller är dom såna klistermärken? Måste försöks måla likadana :D

(hatar också när folk ska sno ens bilder och säga det är dom som fotat, men har gett upp att skriva mitt namn på bilderna då man enkelt lan photoshopa bort namnet :(

2011-06-28 @ 03:09:53
URL: http://guccilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för svaret om blommorna hehe, en ny fråga var köper du dom? Är det på internet? Jag vcerkligen suger på att måla blommor även fast jag har sånt nagel 'verktyg' som gör runda prickar.

2011-06-28 @ 23:30:32
URL: http://guccilicious.blogg.se/
Postat av: emilia

åååh coola :D

2011-06-30 @ 22:54:39
URL: http://nollfemnolltva.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hejsan! Jag undrar vilket märke du använder med glittret, vart du köpt det och även var du köpt dina dotting tools :) Undrar även om du har andra bra, användbara nageldesigns verktyg? :)

2012-02-03 @ 22:02:40
Postat av: Pella

Supersnygga!!!!! Är det färdiga blommor? Gilla de skarpt! Inte okej sno pix håller med! Märk dom //pella💚

2012-03-10 @ 09:30:58
URL: http://pellasplace.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0