Mini Ben & Jerry´s

Jag kom ganska så nyligen hem från jobbet. Blev att jag stannade lite längre på jobbet idag, sen var jag också förbi statoil på hemvägen. Och vet ni vad jag fick syn på där... Jo, små mini Ben & Jerry´s :) jag har aldrig sett dom förut och jag kan säga att det var kärlek vid första ögonkastet haha^^ Nu ska jag mysa ner mig i soffan med denna goda glass och titta lite på tv.

Min Mini Ben & Jerry´s Cookie Dough, en av mina favoriter!




SVAR till en läsare som undra vad denna Mini Ben & Jerry´s kostade:


Jag köpte denna på Statoil
och fick då ge 28 kr för den (ganska dyrt) men kanske finns dom i matbutik? jag har inte kollat där än men man tycker att dom borde finnas där, och gör dom det så är dom förmodligen lite billigare där :)


Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Där ser man, vad söta!

2011-06-07 @ 11:30:12
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Anonym

ååh så gott :D

vad kostar en sån liten? tycker dom stora e på tokför dyra :(

2011-06-07 @ 14:31:47
Postat av: Sari

Åh så gott! :)

2011-06-07 @ 18:19:01
URL: http://reborn.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0