Torsdag - En liten sak har hållt mig vaken inatt

Idag känner jag mig trött. Har inte alls sovit bra inatt och detta kan jag tacka Tindra för^^ Jag vet inte vad det var med henne inatt men hon har skällt och morrat näst intill hela natten haha. Jag tror det kan bero på att vi sov med öppet fönster inatt och att Tindra hörde en massa ljud utanför. Att jag inte kom på detta inatt asså^^ då kunde jag ju stängt fönstret. Jaja nu vet jag detta till nästa gång iallafall.

Nu ska jag kila ut på en promenad med Tindra
sen blir det att cykla till jobbet. Börjar som vanligt 15:00 och slutar 22:00. Jobbar denna tiden hela helgen som kommer nu. Och apropå något helt annat så har det kommit ett paket till mig, får se när jag får tid att hämta ut det :)

Tog denna bilden på Tindra igår
med min nya närbildslins. Varför bilden blev så suddig var för att hon rörde på sig i samma sekund som jag klickade på den silvriga knappen på kameran^^ Men den blev rätt häftigt tycker jag :)



Kommentarer
Postat av: Marie

Tsssi sicken liten söt vatktis ni har. haha, men på natten kan man inte kräva att man tänker helt klart =D



tack snälla för raderna hos mig, det värmer =D==D



kramar

2011-06-23 @ 18:09:27
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Eva

Kortet blev väldigt fint fast än att hon råkade röra på sig i samma sekund :) Hoppas du visar va du fått för paket :D och hoppas du har en bra jobb kväll och att du får sova bättre inatt :P

2011-06-23 @ 19:18:55
Postat av: M e l i n d a - mamma till Julia

Jag älskar IKEA! När jag flyttar sen kommer jag nog köpa allt därifrån, och från blocket, haha! ;)

2011-06-23 @ 22:34:34
URL: http://melindaochjulia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0