Ännu en väska till Tindra

Nu har jag vaknat till liv här hemma. Eller jag har varit vaken ett tag, har tittat på filmen Dirty Dancing 2 som gick på tv för en liten stund sedan. Den är bra men absolut inte bättre än ettan.

Ska jobba natten idag igen
, skulle egentligen varit ledig idag och jobbat natten i morgon men det blev att jag bytte dag med min arbetskamrat. Börjar 20:30 ikväll och slutar klockan 8:00 i morgon bitti.

Men nu över till något lite mer roligare
:) Igår innan jag började jobba så var jag förbi djurbutiken här i stan. Och självklart (som alltid) hittade jag något till Tindra. Hon har fått ytterligare en väska^^ en lite mer sportigare väska den här gången. Och varför jag köpte den var för att dom just igår hade ett kanon pris på den. Den kostade 549kr men som medlem fick jag den för bara 298kr :) Och självklart så tyckte jag även att väskan var fin, annars hade jag inte köpt den.

När jag kom hem så blev Tindra helt till sig när hon såg väskan
haha, hon älskar verkligen alla väskor^^ Och hon riktigt flög in i den och där låg hon ett bra tag. Väskan är väldigt lätt och håller samtidigt sin passform när man väl bär den och Tindra är i, vilket jag gillar. Den har ventilationshål på alla fyra sidor. Den är öppningsbar på båda kortsidorna men också på ena långsidan (framsidan). Bottenplattan i väskan är stabil och täckt med ett får liknande tyg. Så med andra ord kan jag inte ge annat än tummen upp för denna. Och Tindra ger definitivt tassen upp^^

Här kommer ett gäng bilder på väskan och Tindra!




Ser ni Tindra på bilden ovan?^^





Kommentarer
Postat av: Marie

Men du suuuuperbra väska =D. Samt sött innehåll i med =D. Javisst var det finfiiina byxor. Vi ska tapetsera om med dessa http://myflowergirl.blogg.se/2011/may/tapeterna-har-kommit.html#comment. Dessutom blir det vita lister till =D

2011-06-30 @ 21:58:50
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Eva

Super fin väska och Tindra ser ut att trivas gott i den :D

2011-07-01 @ 01:01:26
Postat av: Anonym

Åhh så fin väska! Och va biligt du fick den.

2011-07-02 @ 21:32:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0