Idag åkte tikskyddet på!

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Har precis satt på Tindra hennes tikskydd. Hon började löpa idag, inte så kul. Upptäckte det då jag kom till jobbet idag och hon hade legat på min mage och när jag lyfter bort henne så är det en blodfläck på min tröja. Så nu är det tikskydd som gäller ett tag framöver. Vill ju inte att hon ska bloda ner mina vita soffor eller lakan i sängen då hon ligger under täcket och sover med mig.

Tindra alldeles nyss med sitt tikskydd!



Om ni kikar in här om en liten stund
så ska ni få se två presenter
och lite annat gott som Tindra fått idag på sin födelsedag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

så gulligt det tikskyddet va :)

min hund började löpa för första gången idag.

vet du hur länge ungefär hundar löper?

2011-03-05 @ 23:12:55



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0