Måndag - jobba - idag kommer älskling

Ursäkta för den dåliga uppdateringen i går men jag hade min vän Rebecca hos mig och jag kände inte för att sätta mig vid datorn då. Vi hade iallafall en mysig kväll igår, tittade på Big Brother och sen åt vi lite rostade mackor med ost på (såå gott!) och drack te och så tittade vi på en film och så blev det en hel del prat också :)

Idag flyttar förresten min älskling in hos mig
, vi blir alltså sambos nu och inte särbo som vi varit ett tag. Om en stund ska jag och Tindra kila iväg till mitt jobb. Jobbar kvällen idag, slutar klockan 22:00 ikväll. Det blir nog lite dålig uppdatering ett tag här nu framöver för jag kommer att jobba väldigt mycket. Men jag ska iallafall försöka mig på minst två inlägg om dagen. Hoppas ni alla får en fin dag!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0