Min första middag i den nya lägenheten :)

Jag har precis avnjutit min "första" middag här i min nya lägenhet. Har annars dom två dagarna som jag varit här ätit pizza. Men idag kände jag för att laga en riktig middag och den bestod av kyckling, ris och currysås :) Det vart såå gott!

MIN MIDDAG!



Nu hade ju jag tänkt att jag skulle lägga mig och sova
då jag ska jobba natten inatt men det blir inte mycket som jag får sova. Börjar klockan 20:00 nämligen, men en timme kanske jag kan sova OM jag nu somnar vill säga. Kanske mobilbloggar senare ikväll om inte så hörs vi i morgon, slutar klockan 8:00 i morgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Mm, så gott! :)

2011-03-01 @ 20:44:57
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0