Nya Linnen

För några dagar sedan klickade jag hemma två underbara linnen. Idag när jag kom hem från jobbet så låg det ett litet paket och väntade på mig. När jag såg det så bara hoppades jag på att det var mina linnen och det va det :) Har inte testat dom än men jag tror att dom kommer passa bra, lite stora kanske men det tycker jag att sådana linnen med typ brottarrygg ska vara.

Fotona blev sådär tycker jag
, det är rätt mörkt hos mig nu och det bästa vore ju om jag hade fotat dom i dagsljuset, men men. Jag ljusade upp bilderna lite i PS och man ser ju iallafall linnena och det är ju huvudsaken.

DET SVARTA!



DET VITA!



Orkade som sagt inte att ta på mig linnena nu
men nån dag ska jag visa er hur linnena sitter på :) Nu ska jag lägga mig på soffan en stund innan jag ska hoppa in i duschen och sedan bär det av till jobbet. Börjar klockan 20:30 och slutar klockan 8:00 i morgon bitti.


Kommentarer
Postat av: Rebecca!

Gillar gillar gillar det svarta med korset på! vad har du köpt det? :)

2011-03-02 @ 18:33:44
Postat av: Mickan (tävling pågår!)

Fina linnen du köpt. :)



Okej, I see... Men du är sjuksköterska du också eller? Såg det stod ju att du vill bli op-syrra. :)



Ja, det är skönt. Det är så härligt med lite mer fritid. Förr hade jag nästan ingen fritid alls då jag jobbade heltid, dessutom i en annan stad så jag var tvungen att pendla, sova över där och grejer. Men sen januari har det blivit ändring på det. :) Och det är underbart.



Hoppas du har en bra jobbnatt. :)

2011-03-03 @ 00:32:40
URL: http://angel-like.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0