Onsdag - jobba

Idag står det jobb på schemat igen. Men innan jobbet så ska jag på personalmöte. Imorgon torsdag är jag ledig och lika så på fredag. Kommer kännas så sjuuukt gott :) Jag har inte varit ledig två dagar irad på länge. Men dom två dagarna kommer inte att bli slapp dagar för jag ska nämligen försöka måla och greja här hemma i lägenheten. Jag vet inte om jag kommer hinna måla klart allt på bara två dagar men jag ska iallafall ge det ett försök^^

Nu måste jag kila iväg på möte sen väntar jobb
. Slutar klockan 22:00 ikväll.



En gammal bild på mig och Tindra
. Tindra ska få följa med mig till jobbet idag, kommer bli mysigt :)
Hoppas ni alla får en fin dag så hörs vi ikväll när jag kommer hem.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0