Tisdag - jobba natt

Idag skulle jag egentligen börjat jobba klockan 15:00 men den som skulle jobba natten idag var sjuk så jag ska hoppa in för henne inatt istället. Börjar klockan 20:00 ikväll och slutar klockan 8:00 i morgon bitti. Det som känns lite tufft med att jobba inatt är att det är vaken natt. Så om en stund måste jag försöka lägga mig och sova en stund och hoppas jag somnar, för gör jag inte det så kommer det bli en tuff natt för mig. Mitt lilla hjärta Tindra kommer att få följa med mig till jobbet inatt, har ingen som kan passa henne nämligen och jag är så tacksam för att jag får ta med henne till jobbet om det skulle va kris :)

Nu ska jag lägga en härlig ansiktsmask sen får jag se vad jag hittar på, känner inte för att lägga mig riktigt än.
(en gammal bild på mig då jag hade en ansiktsmask, fast bilden är inte så gammal, kanske ca 1 månad)



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0