Bildregn från min dag!

Jag kom hem från jobbet för en liten stund sedan. Har haft en helt otroligt rolig och skön dag idag. Jag, mina arbetskamrater och brukaren som jag jobbar hos har varit och gjort en riktigt mysig våraktivitet idag :) Och det bjöds på mat, fika, fotbad och en liten kurs i vad naturens gåvor kan göra för ens kropp :)

Vi började med lunch och den var sååå god!



Här satt vi ned och åt den underbart goda lunchen!



Vi åt i en gammal ladugård
där dom haft hästar och grisar förr i tiden. Dom hade renoverat det jätte fint och stilen där var väldigt lantlig :) me like!



Min lunch, gott, gott!



Lite bilder inne och utanför själva ladugården, så himla fint!



Här nedan ser ni min egna fot och hand skrubb som vi fick göra :) Receptet på den ligger bredvid.



Vi fick också välja ett ord som vi ville vara idag
och sedan limma på det på burken med skrubben. Jag valde att vara änglalik idag :) Det fanns också ord så som trygg, rolig, sprallig, intelligent osv.



Efter att vi gjort klart fot och hand skrubben
så var det dax för fotbad. Här nedan har ni mina fötter. Mina fötter blev baby mjuka, helt fantastiskt var det!



Efter fotbadet var det dax för fika
. Det bjöds då på ost och kex och kladdkaka, mums!



Sen gick vi och kika i deras butik som dom hade där
och jag måste säga att jag dog lite när jag klev in där^^ jag ville typ ha allt där innne :) Men kläderna var rätt dyra, låg mellan 600 och 1700 kr för en topp/tunika etc. Men en tunika fick allt följa med mig hem :)



Dom hade inte bara kläder
utan även en massa andra fina (lantliga) och söta saker. Jag kommer definitivt att åka dit igen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig dag du verkar haft :D va kul och göra en egen skrubb. Och dom kläderna va riktigt fina får man se din tunika som du köpte tro? :D

2011-05-12 @ 12:54:07
Postat av: Sandra

DOm där gerbera ungsformarna älskara jag!!! maamma har köpt några till mig som jag ska få på lördag.. Dock är dom svindyra :( Vi fick 2 soppskålar i julklapp också..

O massa finfina saker som fanns där! älsakr kläderna!

2011-05-12 @ 20:27:55
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0