Läsarfråga - hundväska

Godmorgon! Jag har precis kommit in från en härlig promenad med Tindra. Idag skiner solen hos mig och jag och Tindra tog en lite längre promenad idag. Just nu väntar jag på att en hantverkare ska komma hem till mig. Jag ska nämligen få upp en tvättställning på toaletten, ni vet en sådan som man hänger kläder/handdukar på. Han ska komma vid 10:00 så han borde vara här ganska snart.

Tänkte svara på en läsarfråga som jag fick
. Varför jag svarar här i bloggen är för att hon/han inte lämnat någon blogg eller mail adress. Såhär skrev hon/han:

Anonym:

Var är den väskan till hunden köpt?


Svar:

Hej! Hundväskan är köpt i en djurbutik, kommer inte ihåg vad butiken hette då det var över ett år sedan som jag köpte väskan. Men det finns säkert liknande väskor på nätet eller så kolla i en djurbutik nära dig :)


Kommentarer
Postat av: Frida Nyburg

Ja det var bra men hann bara se Andreas Johnson typ för min kompis skulle hem. Missade Saade och The Ark:(



Skola idag sedan ska jag va med min pojkvän:)

sj?



kram Frida

2011-05-23 @ 12:01:53
URL: http://fridasrunway.blogg.se/
Postat av: ronya

svar:Aah kan förstå det.hur har ni råd??:D

2011-05-23 @ 14:19:12
URL: http://bulanbebis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt!!

2011-05-24 @ 18:50:47



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0