Ljusdekoration - krona

Igår innan jag började jobba så gjorde jag lite ärenden i stan. Det var inte menngen att jag skulle köpa något men jag kunde inte låta bli när jag såg denna fina kronan. Tanken är att jag ska ha lite större ljus i den men tills jag köpt det så får det vara små stearinljus i den. Kanske piffar jag till den med något mer också, jag får se :)

Men såhär ser alltså min egengjorda ljusdekoration ut i kronan!




Nu ska jag göra iordning mig
sen väntar det jobb. Börjar som vanligt 15:00 och slutar 22:00. Hoppas ni alla får en fin dag så hörs vi ikväll när jag kommer hem!


Kommentarer
Postat av: M A R I E - En Fotograferande Hundtoka

Ohhh vad fiiiiint =D, duktig du är. Man blir så sugen att piffa



ha en bra jobbkväll

2011-05-20 @ 14:21:33
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mickan

Ååh, vilken fin! :D Och så fint du dekorerat! Jättefint verkligen! :)



Hoppas du har en bra dag!

Kramar

2011-05-20 @ 15:30:29
URL: http://angel-like.com
Postat av: Sandra

Åhh ja vill oxå ha en sån.. Dock har ja för lute plats.. ;) ja tror

De skulle va fin att bara ha 1 stort ljus i :) nu menar ja absolut inte att de sär skulle vara fult, ja tänkte bara på din tanke på att ha stort ljus i :)



Sv:

Tack det är min favorit ocså :)

2011-05-20 @ 22:33:07
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Shit va fin den va. Va duktig du är :D

2011-05-22 @ 21:22:06



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0