Mobilbloggar. Idag har jag hängt upp 8 st ...

img_2184 (MMS)

Mobilbloggar. Idag har jag hängt upp 8 st gardin längder på min himmelsäng :) det tog sin lilla tid. Gardinerna passade nämligen inte först så jag fick sprätta upp dom och sy till dom lite men nu så, nu passar dom och jag blev riktigt nöjd :) Målat naglarna har jag också gjort som ni kan se på bilden. Det fick bli guldigt glitter på naglarna idag. Har tänkt och göra en nageldesign men tre av mina naglar har gått av :( så där av att jag inte gjort någon speciell design på dom. Min pekfinger nagel som ni kan se på bilden är lite kortare än dom andra (det var en av dom som gick av) men den är påväg att växa till sig. Nu ska jag gå ut med Tindra sen cykla till jobbet. Börjar 15:00 och slutar som vanligt 22:00. Hörs ikväll när jag kommit hem. Ha en fin dag allihopa!



Kommentarer
Postat av: sandra

Får man se på en bild på sängen då :D



Btw, jag har bytt bloggadress... Tror du kommer gilla den ;) Den nya är http://frusandrasjoberg.blogg.se

Hoppas du följer den ;)

kram

2011-05-06 @ 21:15:01
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0