Onsdag - jobba - utflykt med jobbet :)

Jag kom innanför dörren för en stund sedan, va ute med Tindra. Nu sitter jag i soffan och dricker en kopp te. Ska strax gå och göra iordning mig lite och sen klockan 12:00 blir det att cykla till jobbet.

Som jag berättade igår kväll
så ska jag på en liten utflykt med jobbet idag, vi ska på en "spa kurs" och lära oss hur vi kan använda naturens gåvor. Ska bli både roligt och mysigt :)

Slänger upp två bilder på min fina lill tjej
. Bilderna togs igår kväll. Tindra älskar verkligen att ligga under filtar, täcken ja you name it, finns det ingen filt eller täcke så kryper hon gärna in i under min tröja^^



Kommentarer
Postat av: Mickan

Åh, hoppas ni hade det jättetrevligt med jobbet! :D

Söta bilder på Tindra. :)



Jaha, där ser man. Roligt med lite nytt till hemmet.

Kramar

2011-05-11 @ 18:58:18
URL: http://angel-like.com
Postat av: Anonym

Naw sötnos till hund du har :D gulligt att hon kryper in i din tröja.

2011-05-12 @ 12:58:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0