Idag åkte det ut..

 
Som sagt.. idag åkte mitt hår ut! Hade tid hos min frisör kl: 16:00 idag för att ta ut mitt hår och efter uttagningen av allt hår fick jag en härlig massage samt tvätt av håret. Det var inte långt ifrån att jag somnade kan jag tala om haha. Finns det något skönare än när någon annan masserar in shampoo i ens hår.. tror inte det^^
 
Just nu känns det underbart att håret är ute då jag verkligen saknat att kunna dra mina fingrar genom håret. Men självklart saknar jag håret/tjockleken på det. Men på torsdag eller rättare sagt på lucia åker det in nytt hår igen :) Vet inte om jag ska ta med mig min kamera och ta före/efter bilder, fast klart..
det är ju väldigt kul att ha!
 


Kommentarer
Postat av: Jeanette♥

Visst är det en härlig känsla. Jag tog ur mitt löshår i somras efter att ha haft i det i 9 mån och det var sjukt skönt efteråt:)

Sv: Ja, den funkar nu. Dock saknar jag det att man inte kan svara på kommentarer, så det hoppas jag att dem kan fixa till i appen.

2012-12-10 @ 20:46:39
URL: http://jiasdiary.com
Postat av: Linda

Åh vad skönt att ta ur håret! Och vad roligt att få in nytt! Klart du måste ta före/efterbilde :)
Förut satte jag i löshår på folk med olika metoder och det spred sig så tillslut fick jag en liten "kundkrets". Jag tog alltid före o efterbilder, är ju så skoj att se förändringen :) Så försvann alla bilder när datorn kraschade, så typiskt haha. Använder du keratinslingor eller microringar eller vilket?

5 bullar om dan låter bra, det är trots allt juletid, även om jag nog hittar ursäkter året om för sånt haha.

Men du förresten, angående skor. Nellie vägrar ha på sig vanliga skor, dom är ju så himla klumpiga/hårda! Men jag fick kontakt med en kvinna på chiforum (glömt hennes namn) som sydde upp typ tofflor med lite fodrad undersida i fleece. Dom funkade jättebra tills jag tappade bort två :P Nellie var lite ovan de första fem minutrarna men sen blev hon så glad när jag tog fram dom för hon kunde springa och busa i snön osv, och hon gick obehindrat med dom. Kunde åka av en nångång om hon spang mycket men annars satt de bra. Vattentäta var dom ju inte men vanliga halvtimmes-timmes promenader klarade dom fint. Titta efter såna till Tindra kansk? Eller sy själv :) Dom var sydda i en enkel U-form som man trädde på tassen med kardborre på benet som man spände åt. Billiga var dom också, typ 150 för alla fyra.
Tror det räcker långt bara med bara lite tyg på deras tassar, även om det inte är fodrat.
Kan försöka hitta hemsidan till hon som sydde så kan du kika hur dom ser ut om du vill.

Kram

2012-12-11 @ 01:20:05
URL: http://www.smyckenbyell.blogspot.com
Postat av: Nicole

Du är lika fin utan :) Visst är det fint med löshår, men det verkar så omständigt..och dyrt :P

Svar: Tack snälla :) ja visst är det lite omständigt att ha löshår, absolut! Ibland får jag liksom knäppen på det *skratt* men jag kan o andra sidan inte leva utan det känns det som. Har haft löshår i över 7 år nu och så fort jag tar ut det så känns håret så himla tunt :( Man har blivit beroende av det helt enkelt^^
Style By Jouline

2012-12-11 @ 11:03:17
URL: http://xoxonicole.com
Postat av: Marie

Ohh skönt att ta ur det kan jag tro, måste kännas som halva håret försvinner, men ledigare på ett sätt. Tycker du är fin i vilket som

kramar

Svar: Hihi ja det känns som halva håret är borta om inte mer *skratt* skönt att det är ute men jag saknar ändå håret :) på torsdag åker det som sagt in nytt igen och det känns jätte bra men jag kommer ju ändå sakna att kunna dra fingrarna genom håret för det är otroligt skönt när det väl är ute :) Tack fina du som tycker att jag är fin vilket som :) kramar <3
Style By Jouline

2012-12-11 @ 22:57:29
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Jenny

Vilket fint hår. Håller med fint med förlängning men så skönt när man väl tagit ut det :)

Svar: Tack snälla :) ja det är gott när man fått ut det, men nu är det insatt nytt igen på mig och det känns jätte bra :)
Style By Jouline

2012-12-13 @ 09:37:02
URL: http://jenlen.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0