Inte bara första advent utan annat har även firats idag!

 
Jisses vad tiden går fort.. de är redan december och vi kan nu börja räkna ned dagarna till julafton :) Jag har ju varit borta i lite över en vecka här nu men ni vet ju att min mormor gick bort förra helgen och det har varit en jobbig vecka för mig. Det är fortfarande tungt men nu har vi fått det mesta klart ang begravning, präst och tömning av lägenheten som hon bodde i etc.. jag har verkligen haft fullt upp denna veckan men nu kan jag lägga just detta bakom mig och försöka fokusera på det vardagliga livet.
 
TUSEN TACK ♡ för alla era rara kommentarer som jag fått av er då jag talade om att min mormor gått bort. Det värmer något otroligt ska ni veta. Vilka fantastiska fina människor ni är ♡
 
Jag har faktiskt gjort något riktigt roligt idag, kallt var det haha.. ca 9 minus men fruktansvärt roligt! Jag har jobbat på julmarknaden i stan hos mig för Fröken Inez :) Det var så mysigt att stå där och jag fick sådan julkänsla. Man kunde känna doften av lussebullar, pepparkakor, glögg och varm choklad. Barnen dansade kring granen och även ett lucia tåg kom och sjöng. Mycket folk var det och alla var glada och ja.. stämningen var verkligen på topp!
 
Det är mycket som hänt idag.. det är inte bara första advent idag utan jag och sambon firar också 6 år tillsammans idag :) Min brors dotter fyller även år idag samt Tindras vän Heavie fyller också år idag^^ Heavie är min vän Lindhas lilla chihuahua, det är också hon som äger Fröken Inez för er som inte visste detta! Nä nu ska jag ta och koka lite te här och sedan ska jag krypa upp i soffan jämte min sambo och kika på film.


Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Grattis på 6 års dagen för er då:) Jag och min firar 5 år på tisdag:)

Svar: Tack <3 åh så roligt att ni firar 5 år :)
Style By Jouline

2012-12-02 @ 23:42:33
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilken fin adventsstake. Hoppas verkligen att ni mår bättre trots omständigheterna. Alltid jobbigt när någon nära går bort. Vad härligt med julkänsla:). Vlll också på julmarknad. Grattis till dig och killen!

Svar: Tack snälla du för dina fina rader <3
Style By Jouline

2012-12-03 @ 10:12:41
URL: http://www.saaka.blogg.se
Postat av: Malin

Vad mysigt att du har stått på julmarknad!
Jag har saknat din blogg, men jag förstår hur tungt det har varit.
Skickar styrkekramar!
Och ett stort grattis till dig och sambon!
<3

2012-12-03 @ 14:14:37
URL: http://humlanmalin.blogg.se
Postat av: Martina - Caily

Skönt att få ordning på allt. Hoppas du mår lite bättre. Kul att du hade en del att fira igår. Här jobbades det mest igår. Hoppas du får en fin kväll! Kram kram

2012-12-03 @ 14:23:39
URL: http://caily.se/blogg/
Postat av: Eva

Så fin adventsstake du har :-) mina tankar går till dig förstår att det är jobbigt. grattis till dig och din kille

Svar: Tack snälla du <3
Style By Jouline

2012-12-04 @ 07:38:24
Postat av: Rebecka

Jätte fin bild!!! Vad roligt att du stått på julmarknad och sålt för din väns butik fröken inez! Jag har allt handlat lite från hennes shop på nätet och det är tack vare dig som jag hittade till hennes underbara butik (: grattis till dig och din sambo på er dag.

Svar: Tack! Ja det var tokmysigt :) roligt att du tycker om Lindhas butik så mycket! Det gjorde hon bra när hon startade upp den :) Älskar hennes butik <3
Style By Jouline

2012-12-04 @ 07:42:46



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0