Adventskalender 2012

 
Jag var bara tvungen att visa er min fina fina julkalender från Body Shop som jag fick av min sambo häromdagen. Jag blev så himla glad när jag fick den för jag anade verkligen ingenting. Oftast brukar jag nämligen göra detta då han är så frågvis, typ - "Vad skulle du säga om du fick en sån här" eller "Tycker du om den o den o den" osv..^^ Men som sagt, denna gången blev jag bokstavligen chockad. Hem kommer sambon från jobbet, jag själv ligger i sängen och tittar på tv:n, in kommer han med adventskalendern och lägger den på sängen. Här får du av mig älskling! Jag liksom bara - WHAAAT!
Bästa adventskalendern evaaaah!!!! ^^
 
MEEEEEEEEN.. HUUUR SJUTTON rent ut sagt!!! ska jag kunna hålla mig ifrån att öppna första luckan ända till 1 december haha. Jag tror ni anar hur mycket det kliar i mina fingrar vid det här laget.
 
Ohhh.. jag vill öppna nu, nu, nu, nu^^

 
 


Kommentarer
Postat av: Jennie & FrökenFlis

Sv, Ja! lite häftigt att jag tänkte på dig just på samma gång som du uppdaterade! Jättekul att du börjat blogga igen! :) Har saknat dina inlägg :)
Jo allt är bara bra med mig, det har inte ändrat sig särkillt mycket här, mer än att flis växer som du säger ;) O med henne är allt bara bra också :)
O allt är bra med dig förstrå jag? Läste ju i ditt inlägg längre ner om vad d uhar pysslat med under tin bloggpaus, och jösses va härligt det lät med en resa, jag är inte lite avis ;)

Vilke fin kalender du fått av din sambo, haha ja hur ska du lyckas hålla dig från att öppna innan första december !? ;) Så spännande o se vad det är i ju!

KRAM hoppas ni får en mysig helg :)

2012-11-09 @ 13:57:42
URL: http://www.jenniesays.blogg.se
Postat av: Malin

Åhhh jag vill oxå ha en!
Vad söt han är mot dig <3
Jag är så glad att du bloggar igen!
Du är så inspirerande, Kram Malin

2012-11-09 @ 14:24:13
URL: http://humlanmalin.blogg.se
Postat av: Marie

Nämen titta så rar suprise, så gulligt och vilken trevlig kalender förstår att det kliar i fingrarna hehe

2012-11-09 @ 15:22:43
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Martina

Svar: Det kommer att bli bra allting. Jag kommer att blogga och greja från Annorlunda sen.

Men jag skulle inte heller kunna låta bli att öppna luckor. Du kan ju alltid tjuvkika lite....Ha en jättebra helg! Kram på dig.

2012-11-09 @ 16:22:20
URL: http://caily.se/blogg/
Postat av: Tommy

Vilken suprise! Nice:)

2012-11-09 @ 17:03:59
URL: http://tommytott.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0