Detta fick mina ögon att vattnas & mitt hjärta att hoppa lite extra!

 
Jag måste bara få säga hur fina och rara ni alla är som besöker min blogg och ibland lämnar en kommentar. Det har alltid varit en fin ton i min blogg och alla som lämnar en kommentar här hos mig har alltid något fint att säga och det gör mig så himla glad :) Aldrig har jag fått några elaka kommentarer under mina år som jag har bloggat och det känns väldigt bra! Hoppas så att det fortsätter så också :)
 
Men det är när jag får sådana här kommentarer som ovan som får mina ögon att vattnas och mitt hjärta att hoppa lite extra ♡ Ta tex: den första kommentaren här ovan som är från fina Nicoles mamma, hur rar är inte den kommentaren! Den gick rakt in i hjärtat på mig ♡ När en person skriver och undrar och hoppas att det inte hänt mig något tack vare att jag inte bloggat på ett tag.. ja det för mig är en nästan obeskrivlig känsla. Tänk att en människa kan bry sig så om lilla mig som hon egentligen inte känner fast ändå gör på ett sett då hon läser min blogg. Det för mig är fantastiskt fint! Och Cicci, det stämmer alldeles korekt att det är din fina dotter Nicole som gör mina designer :) Nicole <-- klicka! är fruktansvärt duktig och talanfull när det kommer till designer på bloggar/hemsidor! Tack Cicci för din fina kommentar och jag mår jätte bra och likaså gör mina vovvar :) Många kramar till dig!
 
Och TACK alla ni andra som är så underbara och rara att ni bryr er och ens tänker tanken på lilla mig och lämnar så fina kommentarer som ni gör! Det värmer något oerhört ska ni veta ♡
 
 


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är klart att du får många såna komentarer.. Du har varit saknad.. Med mej är allt bara bra..

2012-11-08 @ 17:31:12
URL: http://ilivingthedream.blogspot.com
Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Åh o här är en till som saknat dig grymt mkt,kul att du kiakde tillbaka till oss. Japp vi mår fint men har bara lilla vovven kvar. Greven är på foder hos ngn som verkligen har tid med han och tränar & tränar;) Underbart han trivs verkligen där!
Han blev så stressad av Alfred så man såg hur dåligt han mådde=(
Allt är bra med er alla förstår jag?

2012-11-08 @ 18:31:35
URL: http://hummingbird.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Vilka himla gulliga kommentarer! :)

SV: Tackar :)
Och ja - jag är rätt stolt över dom där bullarna, det kanske är min mening här i livet, att baka kanelbullar! ;) Haha.

2012-11-08 @ 19:20:05
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/
Postat av: Julia och Hazal- Skoliosbloggen

Hej Jouline!
Vad glad jag blev av din kommentar, du anar inte! Och vad glad jag blir av att höra att du ska blogga igen, har saknat dina inlägg! Hoppas att allt är bra med dig, det var så länge sedan vi hördes! <3
Ja det stämmer att jag ska opereras igen, men det känns helt okej. Känns som att det kommer bli mycket bättre nu efter denna operationen, så jag vågar hoppas på en bättre framtid snart! :) Tack snälla du! Du är en så otroligt varm och fin person. Många kramar till dig! <3

2012-11-08 @ 20:10:42
URL: http://julhaz.blogg.se
Postat av: Sandra Mamma Till Världens Finaste Vilgot och gravid med en till

Men välkommen tillbaka!!! Jag har saknat dej jätte mycket!!
Visit e han fin?! De är de absolut bästa jag har gjort! Kärleken till honom är helt obeskrivlig!!
Skönt med semester! Ja skulle också vilja åka, men de får vänta ett tag :)

Med oss är allt super bra!

Massa kram

2012-11-08 @ 20:10:44
URL: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Postat av: Marie en Småländsk Dalkulla

Ohhh så raaaaaaart, samt ngn av de kommentarerna är nog allt från mig va ;)

Du har varit enooooormt saknad,
kraaam

2012-11-08 @ 20:16:41
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Malin

Hej söta underbara Jouline!
Jag blir så glad att du bloggar igen!
Hälsa din mamma från mig!
Kramisar Malin <3

2012-11-08 @ 20:31:17
URL: http://humlanmalin.blogg.se
Postat av: Rebecka

Klart du får så fina kommentarer =) Du har verkligen varit saknad Jouline! Kul att ha dig tillbaka KRAM

2012-11-08 @ 21:13:34
Postat av: 18 År, GIFT, MOR ÅT HUGO & BEBIS I MAGEN.

Vilken himla fin bloggdesign du har. Måste även säga att det var synd att du inte uppdaterar länge, du verkar vara en rolig människa att följa! :)

2012-11-08 @ 22:25:38
URL: http://www.missvendel.blogg.se
Postat av: Cicci

WOW,äntligen,Du mår bra....Det var det bästa jag läst över datorn idag!Och TACK snälla du för de värmande orden.Det har blivit så att du nästan känns som en"dotter"för mej,du påminner så mycke om mina EGNA!Vad roligt att du haft lite kul med resor och renovering tillsammans med din "pöjk"...å va bra att vovvarna ee på topp.Jag kommer fortsätta titta in hos dej,nu när Hösten anlänt....tur att vi går mot Advent....ska bli kul å se vad du fixar å trixar i År.Kram till Dej och de Dina!Welcome back!Nicoles Mamma Cicci.

Svar: Tack själv snälla du för dom värmande orden! När jag läste detta så kan jag tala om att en tår verkligen föll ner på min kind. Vilken fantastisk och rar människa/mamma du är :) Nicole och Michelle kan verkligen skatta sig lyckliga över att ha en sådan omtänksam mamma som dig! Det har verkligen varit roligt med alla resor som jag gjort samt renoveringen här hemma. Just nu längtar jag verkligen till julen :) Kram och tack ännu en gång Cicci, du är verkligen ett bevis på att det finns fantastiska människor/mammor där ute ♡
Jouline

2012-11-08 @ 22:33:55
Postat av: browneyedgirl

Hej tjejen och välkommen tillbaka till bloggvärlden =) Har allt kikat in hos dig och undrat hur du har det! Skönt att höra att allt är bra med er. Du har varit efterlängtad! Kram kram <3

2012-11-09 @ 07:37:51
URL: http://browneyedgirltjejen.blogspot.com
Postat av: Emelie

Så roligt att du är igång och skriver igen! :) Du är saknad! Hoppas allt är bra med dig!! KRAM :)

2012-11-09 @ 09:01:00
URL: http://lyrefors.blogg.se
Postat av: Jeanette-

saknar dig och dina uppdateringar var nog från mig hihi <3 kul att du börjat blogga igen. puss o kram

Svar: Åhh tack fina du <3 puss & kram på dig med!
Jouline

2012-11-09 @ 12:09:43
Postat av: 18 År, GIFT, MOR ÅT HUGO & BEBIS I MAGEN.

Ahaaa, vilken tur jag har! åste bara fråga vart du har köpt din fina klänning som du har på din profilbild?

... ooooch välkommen tillbaka till bloggvärlden! :)

2012-11-09 @ 12:32:25
URL: http://www.missvendel.blogg.se
Postat av: Emma

Hur skulle det kunna finnas något negativt att skriva om i din goa blogg? Positiv energi och inspiration är vad den ger :-D <3 Var inne här ofta medan du var "borta". Massa kramar!

2012-11-09 @ 22:52:24
URL: http://www.emmawelin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0