Tilda ska opereras

Japp ni läste rätt, mitt lilla hjärta ska opereras på fredag klockan 09:00 jag tänkte slå två flugor i en smäll så medans hon är på operation så tänkte jag jobba.
(därför jobbar jag ej i dag som jag egentligen skulle gjort)

Varför ska hon då opereras? Jo såhär ligger det till:

För ett tag sedan så fick mitt lilla hjärta livmoderinflammation (läs här) vilket visserligen gick över MEN.. eftersom att hon är rätt så gammal nu (hon blir 8 år i April) så kommer det ofta tillbaka och det kan också bli värre och utveckla cancer osv. Så genom att ta bort hela hennes livmoder så minskar alltså risken betydligt för detta. Plus att hon lever troligtvis längre om man tar bort hennes livmoder.

Och jag vill ju självklart ha kvar henne så länge som det bara går.
<3 Önska att hon kunde leva föralltid <3



<3<3<3 MIN FINA FINA TÖS <3<3<3
Detta fixar vi


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0