Detta köpte jag igår


VICHY Normaderm och Neutrogena Wash/Mask 2 -in- 1. Jag föll totalt för VICHY Normaderm häromdagen då jag testade den för första gången så jag var bara tvungen att köpa den. Den va rätt dyr för att vara så liten, trodde flaskan skulle vara större faktiskt. Jag har skrivit lite om vad den krämen gör och vad den är bra för och vad jag tyckte om den HÄR.

Här nedan är en lite större bild på flaskan
och här ser man också
hur liten den är. Den finns att köpa på apoteket
för ca 175 kr.



Här nedan är den andra wash/masken från neutrogena
i lite större bild format.
Denna wash/masken har jag aldrig testat men jag har däremot testat många andra produkter ur den serien och varit rätt nöjd med dom. Har hört att denna ska vara jätte bra så därför köpte jag den för att testa. Och jag testade den för första gången i går kväll. Jag valde att göra en 5-minuters mask och man kände verkligen hur ren huden blev efteråt, jag är jätte nöjd med den :)



Visibly Clear 2-in-1 Wash/Mask
är en unik produkt som gör att du kan rengöra din hud på två olika sätt. Användas både som en uppfräschande daglig tvättkräm för att motverka oren hy och som en 5-minuters djuprengörande veckomask. Finns att köpa på apoteket för ca 65 kr.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Trackback
RSS 2.0